![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=628,h=164,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/zipscene_logo-03-Yg2L85J8O4s5XVxB.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=328,h=80,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/zipscene_logo-03-Yg2L85J8O4s5XVxB.png)
2. - 4. 11., DOX
PRO KOHO JE URČENA?
Konference je určena vědeckým výzkumníkům/cím, herním profesionálům/kám, programátorům/kám, umělcům/kyním, vědcům/kyním a profesionálům/kám z oblasti scénického umění a herních studií, stejně jako interaktivním vypravěčům/kám příběhů, narativním designérům/kám, VR profesionálům/kám a filozofům/kám a dalším, kteří/é se zabývají tématy konference. Konference si klade za cíl spojit začínající vědce/kyně, profesionály/ky a tvůrce/kyně, aby vytvořili společnou platformu, která by jednotlivcům pomohla porozumět a rozvíjet tyto typy produkcí.
TÉMA KONFERENCE:
Dimenze empatie. Jak se změnila empatie a koncept etiky od Holodecku po Metaverse? Jak naše důvěra a smysl pro kritiku utváří způsob, jakým rozumíme starým a novým interaktivním digitálním příběhům?
Upozorňujeme, že konference bude probíhat jen v angličtině.
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=46,h=45,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/art-vr_logo_symbol_art-vr-18-Yg2L5z42lKhO6Xao.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=54,h=53,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/art-vr_logo_symbol_art-vr-18-Yg2L5z42lKhO6Xao.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=46,h=45,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/art-vr_logo_symbol_art-vr-18-Yg2L5z42lKhO6Xao.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=50,h=49,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/art-vr_logo_symbol_art-vr-18-Yg2L5z42lKhO6Xao.png)
ORGANIZÁTORKA:
Ágnes Karolina Bakk, PhD: narativní designérka a výzkumnice v Inovačním centru Univerzity umění a designu Moholy-Nagy. Zaměřuje se na imerzivní vyprávění příběhů a vědu o magii a v současné době vede dva výzkumné projekty: 1. o romantických vztazích v prostředích podobných Metaversu, 2. o psychické obnově ve specifickém prototypu VR. Je zakladatelkou konference Zip-Scene; spoluzakladatelkou Random Error Studio; spolukurátorkou sekce Vektor VR. Vyučuje imerzivní vyprávění příběhů, spekulativní design a nabízí přednášky na různých konferencích od Moskvy po Montreal včetně festivalů (Stereopsia, DokLeipzig). V současné době se podílí na několika videohrách a tvoří vlastní umělecké VR produkce.
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=46,h=45,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/art-vr_logo_symbol_art-vr-18-Yg2L5z42lKhO6Xao.png)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=61,h=60,fit=crop/dJoqB7bg2QC9aO5Q/art-vr_logo_symbol_art-vr-18-Yg2L5z42lKhO6Xao.png)