15. 10. - 20. 10. 2024
Centrum současného umění DOX
Přehlídka 15 nejzásadnějších XR projektů z posledního roku, které kombinují nejnovější technologie s inspirativním stylem vyprávění. Vstup do Mezinárodní soutěže a do výstav v DOXu je jednotný. Vstupenku je možné koupit během festivalu online nebo na místě v pokladně DOX.
22. 10. - 15. 11. 2024
Centrum současného umění DOX
Speciální projekce pro školy představující VR jako technologii i umělecké médium podněcující k diskusi důležitých témat.
Poulomi Basu & CJ Clarke
2024
Po jaké superschopnosti jste vždy toužili? Pokud je vaše odpověď „stříkat na nepřátele menstruační krev“, je tento projekt přesně pro vás.
17. - 19. 10. 2024
Centrum současného umění DOX
conf.zip-scene.com
Odhalení krize příběhů: Může interaktivní vyprávění v digitálních formátech vést ke stavu hlubokého naslouchání?
Upozorňujeme, že konference bude probíhat jen v angličtině.
Konference je určena vědeckým výzkumníkům/cím, herním profesionálům/kám, programátorům/kám, umělcům/kyním, vědcům/kyním a profesionálům/kám z oblasti scénického umění a herních studií, stejně jako interaktivním vypravěčům/kám příběhů, narativním designérům/kám, VR profesionálům/kám a filozofům/kám a dalším, kteří/é se zabývají tématy konference. Konference si klade za cíl spojit začínající vědce/kyně, profesionály/ky a tvůrce/kyně, aby vytvořili společnou platformu, která by jednotlivcům pomohla porozumět a rozvíjet tyto typy produkcí.
Ágnes Karolina Bakk, PhD: narativní designérka a výzkumnice v Inovačním centru Univerzity umění a designu Moholy-Nagy. Je zakladatelkou konference Zip-Scene; spoluzakladatelkou Random Error Studio; spolukurátorkou sekce Vektor VR. Vyučuje imerzivní vyprávění příběhů a spekulativní design.