Program

15. 10. - 17. 11. 2024

Mezinárodní soutěž

15. 10. - 20. 10. 2024
Centrum současného umění DOX

Přehlídka 15 nejzásadnějších XR projektů z posledního roku, které kombinují nejnovější technologie s inspirativním stylem vyprávění. Vstup do Mezinárodní soutěže a do výstav v DOXu je jednotný. Vstupenku je možné koupit během festivalu online nebo na místě v pokladně DOX.

VR instalace: Za skleněný strop

15. 10. - 10. 11. 2024
Centrum současného umění DOX

Imerzní VR instalace představí 12 projektů zkoumající postavení žen jako umělkyň tvořících ve virtuální realitě, které zároveň tímto médiem zachycují typicky ženské a osobní zkušenosti.

Speciální program

15. 10. - 17. 11. 2024
Centrum současného umění DOX

Během celého měsíce ART*VR představí různorodost média virtuální reality: interaktivní hry, imerzivní performance nebo VR světy, které můžete objevovat spolu s dalšími lidmi.

Unikátní program pro školy

22. 10. - 15. 11. 2024
Centrum současného umění DOX

Speciální projekce pro školy představující VR jako technologii i umělecké médium podněcující k diskusi důležitých témat.

Konference Zip-Scene

17. - 19. 10. 2024
Centrum současného umění DOX

conf.zip-scene.com

Téma konference:

Odhalení krize příběhů: Může interaktivní vyprávění v digitálních formátech vést ke stavu hlubokého naslouchání?

Upozorňujeme, že konference bude probíhat jen v angličtině.

Pro koho je určena?

Konference je určena vědeckým výzkumníkům/cím, herním profesionálům/kám, programátorům/kám, umělcům/kyním, vědcům/kyním a profesionálům/kám z oblasti scénického umění a herních studií, stejně jako interaktivním vypravěčům/kám příběhů, narativním designérům/kám, VR profesionálům/kám a filozofům/kám a dalším, kteří/é se zabývají tématy konference. Konference si klade za cíl spojit začínající vědce/kyně, profesionály/ky a tvůrce/kyně, aby vytvořili společnou platformu, která by jednotlivcům pomohla porozumět a rozvíjet tyto typy produkcí.

Ředitelka konference:

Ágnes Karolina Bakk, PhD: narativní designérka a výzkumnice v Inovačním centru Univerzity umění a designu Moholy-Nagy. Je zakladatelkou konference Zip-Scene; spoluzakladatelkou Random Error Studio; spolukurátorkou sekce Vektor VR. Vyučuje imerzivní vyprávění příběhů a spekulativní design.

Chcete vědetco chystáme?

Přihlašte se
k odběru novinek!